duminică, 26 iunie 2011

Pagini din jurnal

Vi s-a intamplat vreodata sa aveti in fiecare seara acelasi cosmar ? Ei bine , mie da. Din moment ce blog-ul " Your Nightmare " e ca un jurnal pentru mine m-am gandit sa nu mai fiu asa egoista si sa-l impart si cu voi. 
Am sa postez fiecare cosmar pe care l-am avut.. unele sunt infricosatoare altele foarte ciudate [ aflati pe parcurs la ce ma refer ].Am sa incep cu cosmarul dintr-o sambata [ 24. ianuarie . 2009 ].

Cand m-am culcat era in jurul orei 00:00- 00:30.. imi aduc aminte ca am adormit foarte greu pentru ca am mers toata ziua si ma durea foarte tare soldul [ imda asa patesc de fiecare data cand stau o zi intreaga in picioare  anyway ] cand am adormit ..sau asa cred pentru ca nici eu nu mai stiam daca dormeam sau chiar eram intr-o padure intunecata care era luminata doar de lumina lunii.M-am uitat in jurul meu , dar nu am putut sa vad nimic.Am inceput sa merg in timp ce ma uitam la crengile care stateau aplecate spre mine .. aratau ca niste balauri care se pregateau sa ma pape [ ;))]. Cand a inceput sa bata vantul am marit pasii , bineinteles ca ma impiedicam de fiecare data . Nu vedeam aproape nimic ..tot ce vedeam erau acei " balauri  " care asteptau sa sara pe mine .  Am simtit cum cineva ma impins asa ca m-am impiedicat de ceva si am ajuns intinsa pe iarba.
M-am ridicat cat de repede am putut , simteam ca cineva ma priveste dar nu vedeam pe nimeni. Am inceput sa maresc pasii . M-am oprit in mijlocul padurii [ sau asa credeam]. Am simtit o durere la mana stanga [ da , nu am scris gresit , chiar ma durea ... stiu , ciuuddaaat ] Mi-am dus mana dreapta si am vazut ca durerea venea de la o taietura ..am ridicat palma si am vazut sange. Am auzit pe cineva care radea si am inceput sa strig " Cine este acolo?" .. Dar nimic . In jurul meu se strangea o ceata groasa.. din ea au aparut niste persoane  ..nu stiu sigur cati erau . Erau acoperiti cu pelerine negre ..sau rosii ..nu puteam sa vad bine culoarea din cauza intunericului . Cand am intrebat " cine sunteti ? ce vreti ? " Unul dintre ei mi-a zambit si a ridicat capul ..atunci am putut vedea culoarea ochilor ..Rosii  [ probabil de la prea multe filme cu vampiri ]. In spatele lui mai era cineva cu o pelerina .. se tinea de cel din stanga ..de parca nu se putea controla. Au inceput sa se miste pana au ajuns in jurul meu formand un cerc. Am inceput sa intreb din nou " Ce vreti de la mine ?" Primul rand au ridicat o mana si aratau spre mine cu degetul in timp ce vorbeau intr-o limba straina .. [ nu mai stiu ..dar proabil era Latina ] Nu intelegeam nici macar un cuvant ..am dat 2 pasi inapoi ..Unul din spatele meu a sarit spre mine facandu-ma sa cad  provocandu-mi o rana pe spate . Abia atunci  am vazut ca eram imbracata intr-o rochie larga .. [ nu era genul meu ]  sau ce a mai ramas din ea.M-am tarat  cat de repede am putut ..pana am ajuns in genunchi. Tipam din cauza durerii ...Cel care mi-a provocat rana isi lingea degetele pline de sangele meu. A venit in spatele meu si m-a ridicat. Am tipat si mai tare din cauza durerii.Nu puteam sta in picioare ..dar nu ma lasa sa cad.Au venit inca 3 acoperiti cu pelerina ceilalti au ingenunchiat in fata lor. O alta persoana a iesit din spatele celor ingenunchiati  Unul dintre cei 3 i-a intins mana si a tras-o langa ea tinand-o de talie. Fiecare din cei 3 au sarit si mi-au ranit fiecare o parte apoi isi lingeau degetele. Mainile si picioarele mele erau ca de guma. Ceilalti au inceput sa vorbeasca din nou in latina ..ridicandu-si mainile spre cer. In timpul asta a patra persoana mergea spre mine ducandu-si mainile pe cap ridicandu-si palarina. Am ridicat capul spre luna plina de deasupra capului meu.Stiam ca am sa mor ..dar nu intelegeam ce cautam eu in padure [ nici macar o clipa nu mi-a trecut prin cap car ar fi un cosmar ..era asa de real incat eu chiar credeam ca am sa mor ] Mi-am indreptat privirea spre ochii rosii din fata mea. Imi zambea , mi-a mangaiat obrazul ducandu-si mana pe gatul meu apoi si-a dat jos pelerina. Am vazut un par lung saten [ cred] apoi a ridicat capul impreuna cu mana facandu-le celorlalti semn sa se ridice. Si-a aratat coltii si si-a indreptat capul spre mine . Atunci am vazut cine era , aveam ochii cat cepele de mari ... cea care avea sa ma omoare eram chiar eu. Mi-a strans gatul cu mana si si-a deschis gura infingundu-si coltii in gutul meu ..am inceput sa tip cu toata puterea mea .... M-au lasat sa cad .. ce era si mai ciudat era ca desi eram moarta am simtit cum cineva ma luat in brate .. dar nu stiam unde ma duce. Am simtit muscaturi ..  Se hraneau din mine  ... dar nu puteam sa tip..simteam durerea ... [ si chiar o simteam ..] Apoi am simtit  ca cineva m-a sarutat ... si un lichid dulce acrisor ..Am deschis ochii brusc si m-am vazut pe mine care imi dadea sange .. a inceput sa imi tremure tot corpul  am inchis ochii si simteam de parca trecea un buldozer peste mine.Imi aduc aminte ca m-am trezit tipand ..eram uda toata .. maicamea era langa mine ingrijorata ... avea mainile puse pe umerii mei  ..din cate mi-a spus plangeam in somn ..si tipam ..dar nu vorbeam in romana ..spuneam in alta limba ...[ stiu latina ..cat am invatat in a8-a .. conjugarile si astea ..dar in nici-un caz sa vorbesc ditamai probozitia in latina ]  In ziua aia abia daca am putut sa merg ..mama spunea ca e din cauza febrei musculare ..dar oare chiar era ? 
Am avut cosmarul asta timp de 3 saptamani  apoi pur si simplu a disparut. 

Deci ce parere aveti ? 
Daca aveti sa ne impartasiti cosmarurii pe care le-ati avut ..nu ezitati ... imi puteti trimite pe email ..si am sa le public 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare