miercuri, 3 august 2011

Cum sa devi vampir in 5 pasi !! ?

  Paslu 1:
Aprindeti lumanarile
Pasul 2:
Amestecati intr- un castron sangele,apa si par !!
Pasul 3:
spuneti incantatia:
"Magic, Magic, enter unto me. Vampire transformation, is what it shall be. Bring me the powers, bring me the feeling. Bring me what I desire. It must be."
Pasul 4:
Repetati incantatia !! Puneti amestecul peste flacari la versu"l It must be"
Pasul 5:
Aveti nevoie de o noapte cu luna plina si va dura o seara !!
Aveti foarte mare grija deoarece trebuie sa va hraniti odata la 12 ore altfel instinctele de vanatoare se vor activa si atakati pe oricine
Daca nu va hraniti odata la 12 ore puteti muri !!
Succes !!
Nu garantez k va functiona.
Vraja a fost luata de pe internet ,nu am incercat pt k nu sunt de acord cu ea pt k transformarea intr-un vampir nu tine de magie.Dar mi s-a parut interesanta ,daca aveti sange rece si va pasioneaza partea intunecata a magiei puteti incerca .Dar aveti grija .. nu se stie ce se va intampla.

32 de comentarii:

  1. Uau...ma cam tenteaza sa fac asta ;))

    RăspundeţiȘtergere
  2. Ma tenteaza prea mult :X
    Dar sa o faca altcineva mai intai :))

    RăspundeţiȘtergere
  3. foarte tentant dar nu o sa se intample.o sa incerc la urmatoarea luna plina si o sa va spuns daca se intampla sau nu

    RăspundeţiȘtergere
  4. deci ? Si voi va uitati la The Vampires Diaries ??? Eu ma uit imi place foarte mult dar fratii mei asa ceva nu se poate,daca reusiti va astept pe la mn ,ca sa ma transformati :))))))

    RăspundeţiȘtergere
  5. cand eram mica aveam dinti normali dar cand mam facut un pic mai mare a inceput sa mi creasca dinti mari unul peste altul deci nu este bine de exemplu azi mam trezit la 11:5 si in fiecare zi ma trezesc la ora asta nustiu dece.stiti ca la magazine sunt sucuri cu gheata si eu imi iau pe rosu de capsuni si nu pot sa nu ma aptin dupa scul asta parca este sange casa nu beau sangele la oameni si sa nu manc nici animale beau suc imi place culoare negru toate culorile inchise nustiu dece te la untim astea imi plac si cand vad ce va rosu imi maginez de parca este sange dar nu pot sa zbor nu pot sa mi controlez puterile aseara am tarmat perdeaua de tot si iar trebuie sa o montez

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sugerezi cumva ceva sau doar ca esti analfabeta si te bate gramatica ?

      Ștergere
    2. Eu sunt vampir ;).Si eu nu trebuia sa fac asta.Sa va povestesc tot : Deci intr-o noapte cand m-am culcat am lasat usa deschisa de la camera.Am vazut ceva negru pe hol care venea spre mine.Atat imi amintesc 2 ochi galbeni si 2 colti.Eu am vrut sa tip dar a facut semn sa tac si zis gen : "Stapaneste-ti setea" , a venit spre mine iar mie mi-a fost foarte frica si am inchis ochii.Dimineata am crezut ca visez.Dar era adevarat,M-am uitat in oglinda si aveam 2 pete rosii pe gat ca si o muscatura si in rest semne rosii.M-am speriat foarte tare.Dar acum sunt unul complet.

      Ștergere
    3. atunci daca esti vampir vino si pe la mn

      Ștergere
    4. Teodoruka nu glumesti cu ce ai scris mai sus asa-i?

      Ștergere
    5. sunt david mada am 10 ani si vreau sa fiu vampir ma poate careva ajuta?

      Ștergere
  6. Asta cred ca-si bea ciclu sa-mi bag pula =]]

    RăspundeţiȘtergere
  7. Trebuie sa-ti tii respiratia mult....mai intai trebuie sa mori....apoi te transformi

    RăspundeţiȘtergere
  8. Bai toti radem de chestia asta cu transformarea, da acum sa fim sinceri toti ne-am dorit cel putin odata sa fim nemuritori, asa ca hai sa ii lasam pe cei mici in pace :*

    RăspundeţiȘtergere
  9. de unde iau sange si par ca eu as vrea sa fiu vampir

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma copilule,mama ta stie ce faci tu in fata calculatorului? Eu ma uit pe asemenea site-uri de plictiseala si tare mult imi mai place sa va vad atat de PROSTI. Nu exista vampiri si nu au existat vreo data. Serios acum,tu crezi ca orice zboara se mananca? Copii cu acces la internet,Ce sa le faci? Dar hai sa nu fiu eu aia ca iti darama visele,uite de unde poti face rost de sange si par: DE ANIMALE AI AUZIT? DE SOBOLANI,CEVA PE ACOLO,ACESTE FIINTE INOCENTE PURTATOARE DE BOLI,PURICI SI PADUCHI SUNT GATA SA SE SACRIFICE PENTRU TINE SI SA-TI OFERE SANGELE LOR,SAU RETEAZA CAPETELE A CATIVA MAIDANEZI SI ASA SUNT PREA MULTI,SAU SI MAI APROAPE DE CASA DU-TE LA MA-TA SI CEREI TAMPOANELE EI FOLOSITE,STOARCE DE ACOLO PANA ITI VINE RAU(oricum iti va venii rau de la miros si te vei lasa de aceasta dorinta stupida),IAR DE PAR DU-TE OMULE LA CEA MAI APROPIATA FRIZESRIE SAU CEL MAI APROPIAT COAFOR SI ITI DAU AIA LA PAR DE O SA TE SATURI. Succes copil fara viitor. Sper sa te prinda ma-ta ca bei sange cu par si sa te dea la orfelinat ori sa te interneze la un azil de nebuni sau in cel mai bun caz sa-ti futa o mama de bataie sa ti-o simta si stra-nepotii!!!!

      Ștergere
  10. acuma serios ati incercat careva,eu cred ca or existat si poate mai exista cine stie, dar miar place sa fie adevarat chestia asta cu trasformarea.

    RăspundeţiȘtergere
  11. Incerc in seara asta,va spun eu daca merge

    RăspundeţiȘtergere
  12. faza cu vraja este adevarata si cum ca ar trebui sa iti potolosti pofta de sanfe cu ce iti place tie incercati eu am incercat si a mers nu ai ochiiide o anumita culoare sau pielea alba pur si simplu ai abilitati in plus si pe ale tale doar ca sunt amplificate :*

    RăspundeţiȘtergere
  13. http://lolfreerp.com/ - Check out this page with free RP codes :) Only three steps in 5 mins and you will get your code free!! VISIT, DOWNLOAD AND ENJOY BETTER GAME!

    RăspundeţiȘtergere
  14. sa ma pish pe blogul vostru ,voi omorati copii din ziua de azi in plm cu ritualurile voastre

    RăspundeţiȘtergere
  15. Bă, fortie tare faza! Eu m-am transformat și aștept o pizza! Sper că vă plac vinetele! Dacă nu, sunați la clovni. O să vă placă!

    RăspundeţiȘtergere
  16. Eu mereu am crezut in vampiri si paranormal. Si as face orice sa fiu vampir. Dar nu-s in clar cu instructiunile. ''hranim'' cu ce?. Si este nevoie de o noapte cu luna plina ca sa dureze doar o seara?

    RăspundeţiȘtergere
  17. Trebuie aa fie luna plina si sa bei mult sange

    RăspundeţiȘtergere

Postări populare