luni, 27 iunie 2011

Pagini din jurnal [ pagina lui Criss ]

 
Eram intr-o cladire impreuna cu prietenul si cu verisoara mea ... si vroiam sa ne jucam ...am inceput sa alerg si sa ma ascund uneva in spatele unui birou. Eram fericita ca ma jucam ..si cand am vazut ca nu mai venea am decis sa ies din ascunzatoare. Cand am iesit in camera pe scara cladirii toate becurile erau inchise. Am inceput sa fug pentru ca imi era frica de intuneric [ ciuudaaat mie imi place sa ma joc pe intuneric da nah ..] M-am izbit de Alex [ prietenul meu ] si am cazut in popou . " unde ai fost ?" m-a intrebat el uitandu-se in fata. M-am ridicat si am inceput sa-mi flutur mainile in fata ochilor lui .. si i-am spus " aloo ne jucam ..ai uitat ? trebuia sa ma gasesti " .. Mi-a intors spatele si a inceput sa mearga " te-am gasit ' a spus cu o voce plictisita am inceput sa ma duc dupa el curioasa sa vad une vrea sa mergem.In timp ce mergeam a aparut si verisoara mea Dana ..drk stie de unde.
Ei mergeam in acelasi timp in aceeasi directie ..eu nu faceam decat sa-i urmez curioasa si putin speriata [ k na eram intr-o cladire ..probabil parasita din moment ce nu a mai aparut nimeni ..si pe intuneric ..poate aparea babau ..:)) ] M-am agatat de mana lui Alex si am inceput sa ma uit peste tot." Unde mergem ?" i-am intrebat eu . Ei nu faceau altceva decat sa mearga inainte
" acasa " mi-a raspuns Dana.
La un moment dat au incetat sa mai mearga. Siau indreptat privirea spre mine si mi-au facut semn cu egetul sa merg inainte.  M-am uitat un moment in ochii lor si am inceput sa merg. Imi tremurau picioarele ..dar credeam ca era o gluma de-a lor. Am intrat intr-o camera complet goala ..intunecata ..de-o data au inchis usa si am fugit sa o deschid. Am inceput sa trag de ea ..si apoi sa bat cu pumnii crezand ca este doar o gluma. A aparut o lumina in spatele meu si m-am intors sa vad ce este.
Lumina provenea de la un licurici ce zbura " beat ". L-am urmat cu privirea pana cand lumina a disparut. Am intins mainile spre pereti ..si am pipait pana am gasit intrerupatorul. Am aprins lumina si am vazut pe perete o gramada de colivii cu papagali ce se calcau in picioare .Ghiarele erau pline de sange de la cei care au murit ..iar altii se mancau intre ei. Mi-am strans mainile la piept de frica ...nu intelegeam ce se intampla ..A inceput sa se auda un zgomot de undeva de la etaj ..am ridicat capul spre tavan si am vazut ca varul a inceput sa cada.
Prin cauri au aparut diferiti paianjeni ..printre care : Tarantula ,vaduva neagra ...etc.
 M-am urcat pe un scaun si am inceput sa lovesc cu un bat pentru a scapa de ei . Cand insfarcit au deschis usa ..au intrat cu o oglinda mare si mi-au asezat-o in fata. Le-am spus ca nu mai este amuzant dar ei pur si simplu stateau si se uitau la mine. M-am uitat in oglinda si am ramas socata vazandu-ma pe mine pe o plasa de paianjeni [ uriasa ] zbatandu-ma sa scap. Atunci o tarantula mi-a cazut pe umar si am inceput sa ma zbat . Alex si cu Dana m-au prins e maini si m-au intins pe masa tinanu-ma fixa. Au inceput sa se urce mii de paianje ni pe mine .. eram speriata ..ce speriata , ingrozita .. am inchis ochii cu putere apoi i-am eschis brusc si am vazut ca inca ma aflam in fata oglinzii .. [ ca si cum mi-as fi vazut viitorul ]  am luat capsatorul  de pe biroul de langa mine si am aruncat cu putere spre oglinda spargand-o.  Alex a luat o bucata de sticla  la fel si Dana si a inceput sa-si taie gatul pana cand i-a cazut capul ...iar Dana si-a infipt sticla in ochii .. De la atata sange am inceput sa vomit .. Dar nu cu ce era normal ..ci cu bucati de sticla .. cand am simtit ca ma inec am vazutca niste fire imi ieseau din gat ..am inceput sa trag de un fir ..si trageam ..si tot trageam ..paianjenii au inceput sa " croseteze' in jurul meu din firul care tot incercam sa il scot ..dar nu faceam nimic impotriva lor era ca si cum nu i-as fi vazut.Cand am scos insfarsit firul am realizat ca nu ma puteam misca ..eram blocata intr-un cocon din panza ... Am vrut sa tip dar eram paralizata .. paianjenii stateau pe podea si se uitau la mine ..[ eram prinsa de tavan ] isi deschideau coltii si ii inchideau. Le puteam vedea ochii fixati pe mine ..puteam sa jur ca si salivau.  Erau ca niste pui ce asteptau mancare de la mama lor. In rumatoarele 3-4 secunde o ditamai " Vaduva Neagra " si si-a infipt unul dintre picioare in stomacul meu eliberan mii de pui de vaduva neagra.
Am avut visul asta 1 saptamana .. de atunci mi-e frica de paianjeni ..poate sa fie si cel mai inofensiv ..daca e la o distanta mai mica de 1 m de mine ...fug de rup pamantul. 
 
Asta a fost unul dintre cosmarurile lui Cristina ..pentru mine este o premiera sa spuna ca ii este frica de ceva anume ..de obicei face mereu pe curajoasa ..he he acum o am la mana :)) glumeam ... daca aveti si alte vise care vreti sa ni le impartasiti nu ezitati.


Cat despre visul tau Cristina ..dupa parerea mea ar trebui sa-ti invingi teama ..pentru ca totul este in mintea ta. Nici mie nu imi plac acele creaturi ..martieni ..ce sunt ..dar nu putem sa ne ferim mereu de ele pentru ca sunt cam peste tot ..chiar si daca te inchizi intr-o cutie tot apar .. tot ceea ce trebuie sa faci este sa te uiti intr-o oglinda ..[ iti spun eu ca nu ai sa-ti vezi viitorul ;)) ] si sa-ti repeti esti mai mare decat ei ..tu detii controlul :* PWP ..:* Si nu uita un lucruu .. noi stim sa folosim spreiuri pentru " martieni " ei nu :*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare