miercuri, 3 august 2011

Crezul Vampirului


Sunt un Vampir.
Imi venerez orgoliul si imi venerez viata, pentru ca sunt singurul meu Dumnezeu.
Sunt mandru ca sunt un animal de prada si imi onorez instinctele animalice.
Imi slavesc mintea rationala si nu cred in nimic care sfideaza ratiunea.
Recunosc diferenta dintre lumea adevarului si cea a fanteziei.
Realizez ca supravietuirea este cea mai inalta lege.
Recunosc ca Puterile Intunericului sunt ascunse de legile naturale prin care imi fac magia.
Stiu ca credinta mea in ritual este fantezie, dar magia e reala, o respect si recunosc rezultatele magiei mele.
Realizez ca nu exsista nici rai, nici iad si vad moartea ca o distrugatoare a vietii.
De aceea imi voi fructifica viata aici si acum.
Eu sunt un Vampir.
Pleaca-te in fata mea!

3 comentarii:

  1. Nu mai imi aminteam crezul adevarat dar pasta a trebuit neaparat sal invat :X

    RăspundețiȘtergere
  2. transmite lui teodoruka ca vreau neaparat sa fiu vampir si eu sunt david mada si stau pe saturn 22 strada baba novac si e un bloc galben etj 1 si e o usa maro.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu chiar ți ai dat adresa unde locuiești? Daca un psihopat ar vedea asta,sigur ti ar face vizita si cn stie ce ti ar face. Copii,nu va mai dați adresele voastre,sunt fel de fel de ciudați care pot citi asta si o puteti păți rău pt inconstienta voastră.

      Ștergere

Postări populare