miercuri, 5 octombrie 2011

A fi .. sau a nu fi Vampir


Am ingtrebat cateva persoana din lista mea de MESSENGER daca ar dori sa devina vampir ..si de ce ? .. ei  bine aveti mai jos cateva din raspunsuri :



[♥犬夜叉♥]D@ught3r Of @ V@mp!r3 [♥犬夜叉♥]:  hei vrei sa devii vampir ? si de ce?
††FoReVeR†† †† Angel @f My S@ulL†† Angel: hm da as vrea.. desi is riscuri si sacrifici si ptr k  arati bne traiesti  fara sa imbatranesti plus   simturile imbunatatite..  si  da coltisori ma atrag mult
[♥犬夜叉♥]D@ught3r Of @ V@mp!r3 [♥犬夜叉♥]: dar daca un vampir ar arata in realitate .. ei bine ca o martaciune in descompunere si nu ar avea acei dinti ? 

     2.
Anonim : normal……m-as razbuna pe toti idiotii care s-au luat de mine…..oricum e super sa fi vampir,mie intotdeauna mi-a placut intunericul pentru ca doar noaptea ma simt bine,nush de ce……

     3.
InGerCazut: hmm intradevar sunt atrasa de acest subiect.. dar nu stiu daca mi-as dorii sa fiu ca ei .. sa traiesc pentru nu stiu cat timp in intuneric .. da poate am frumusete eterna .. dar daca ziua nu pot iesi cine imi va admira frumusetea? .. da poate ca am sa fiu puternica.. dar cu cine ma voi lupta ? Intradevar ma mai cert cu parintii dar oare am sa pot sa ma uit la ei cum incearca sa ma gaseasca ... si isi fc sperante cu fiecare zi care trece iar fata lor nu este gasita... dar copii .. orice femeie isi doreste intr-un timp sa devina mama .. sa stie ca are acasa o familie care o asteapta . Da este adevarat .. uraasc scoala dar nah asta face parte din viata noastra 

VOI DE CE ATI VREA SA DEVENITI VAMPIRI ? 


Un comentariu:

  1. da..bune raspunsuri ...mie pt ca asa vad ca ai intrebat miar placea sa fiu vampir:
    -vampirii au viteza putere simturi dezvoltate ( e adevarat ca si sufera mai rau ca un om cand e dezamagit dar isi pot bloca sentimentele ( Vampire diaries))
    -nu neaparat e ca nu poti iesi ziua ..cine a zis si a demonstrat asa ceva ..iti spun eu nimeni ...
    -uitati-va la vampire diaries si daca mai aveti timp si la moonlight pe vplay si credk o sa aveti o parere mai buna despre vampiri ..
    p.s. daca vreun vampir citeste acest ,mesaj sa ma contacteze :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare