luni, 4 iulie 2011

Pagini din Jurnal [ Pagina lui Betty]



Inainte de a povesti visul vreau sa va zic ca nu este ceva de groaza este ceva foarte ciudat siii...Sayuka iti multumesc mult ca imi postezi visul:X:X.Bunn sa incepem:
Era Halloween si eram la colindat alaturi de niste prieteni.Dupa ce plasuta mea era plina de bomboane m-am dus la o petrecere si acolo am inceput sa dansez, sa cant etc.Imi inchid ochii brusc, cand mi-am deschid ochii observam ca sunt intr-un leagan, ma dadeam in el si ascultam muzica la casti, iar varamiu de 7 ani era in fata mea si se uita la mine.Ma gande-am ca poate am adormit din cauza unei melodii lente, dupa cateva minute de dat in leagan varamiu incepuse sa alerge spre mine zicand:
--Betty prindemaaaaaaaaaaa!!!
--Kevin, NUUU!! 
Imi inchid iar ochii brusc si imi pun mainile la ochii, astept cateva minute, crezand ca varamiu inca alerga spre mine si ma asteptam sa sara pe mine dar nimic.Deschid ochii si observ ca eram pe un busten inconjurata de grau, langa mine era un baiat de care imi placea.M-am uitat a e confuza iar el ma luat in brate si ma sarutat cu limba, acum eram si mai confuza.Imi inchid ochii si ii raspund la sarut.Imi deschid ochii in momentul in care nu ii mai simteam buzele.Acum eram la scoala, cu buzele intinse si cu cartile in brate.Colegi se uitau ciudat la mine, le zambesc iar apoi ma asez in banca asteptand sa vina profa, langa mine se ajeaza baiatul cu care ma sarutasem acum cateva minute, ma uit la el si ii zambesc, imi zambeste si el iar dupa ma pup pe obraz.In pauza ma intalnesc cu el si iar ma pupa pe obraz.A 2 pauza la fel si tot asa pana sau terminat orele, confuza inainte sa plece acasa il intreb:
--Auzi, ahhh...tu ma placi?? isi deschide gura si vrea sa imi zica raspunsul, dar ma trezesc, varamiu era langa mine si imi zicea sa merg cu el pe afara, credeam ca inca visez, dar nu era asa.Eram dezamagita fiindca nu auzisem raspunzul lui.


Ma bucur ca Betty si-a facut curaj si a decis sa va povesteasca acest vis .. desi la inceput nu stia ce sa faca.
Cat despre acest vis ..eu as spune ca a fost din cauza dorintei tale de a fi cu acel baiat. Atunci cand te gandesti la ceva sau cineva anume foarte mult timp ..incepem sa-l visam.Visul dispare atunci cand uiti de acel baiat sau de acea dorinta ..dar din cate am inteles in acest moment nu stii sigur daca iti  mai place ..Cel mai bine este sa iti asculti inima si sa incerci sa vorbesti cu el despre lucrurile care va pun in comun , sa aveti subiecte de discutie si atunci vei afla daca mai simti pentru el ceea ce simteai atunci.Dar ai grija sa nu dai crezare cuvintelor pe care ti le spun in vis pentru ca acea lume [a viselor] este o lume inventata de noi .. [ uneori fara sa stim] pe baza sentimentelor si trebuie sa faci diferenta intre lumea reala si lumea imaginara..pentru ca este posibil ca acel baiat sa nu simta ceea ce simte si in visul tau.


Kisses :*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare