duminică, 3 iulie 2011

Pagini din Jurnal [ Pagina lui DeDe]

Inainte sa va povestesc as vrea sa spun ca nu prea ma pricep la povestit ..dar sper sa descriu cat pot eu de bine. Iii multumesc lui Saya ca a avut timp sa ma asculte si pe mine ..si ii multumesc pentru sfaturi. 
Veneam de la ziua unei prietene ..era in juru orei 00:00 ..M-am dus si m-am schimbat. Mi-am pus sa mananc [ sincer chiar nu mai stiu ce ].Nu stiu de ce dar nu vroiam sa aprind lumina. Cand insfarsit oboseala se facu simtita m-am dus in camera langa prietenul meu ..el dormea.M-am bagat langa el si mi-am tras plapuma peste mine [ era iarna ]. M-am intors pe partea lui si l-am luat in brate. Am simtit cum cineva ma mangaie pe spate .. am crezut ca este Dani asa ca nu am deschis ochii. Apoi am simtit cum cineva ma mangaie pe picioare. Am inceput sa ma zbat usor ..vrand sa il fac sa ma lase in pace.Apoi l-am simtit dandu-se jos din pat. Am luat perna in brate si am inchis iar ochii. Dar in momentul in care am simtit pe cineva langa mine am deschis ochii. Mi-am intors capul sa vad cine era.Atunci am vazut ca bunicul meu era langa mine ..alb la fata ..avand ochii inchisi .. apoi m-am uitat in cealalta parte si am vazut-o pe bunica in aceeasi pozitie. Pur si simplu stateam intre ei.Stateam langa 2 cadavre.Am lasat capul pe spate si am inchis ochii crezand ca este doar un vis. Dar apoi am simtit cum ma strang in brate si cineva ma trage de picior. Am ridicat capul si am vazut alte cadavre care se urcau peste mine ..avand ochii inchisi.Eram inconjurata de mortaciuni. Am vrut sa ma ridic ..dar bunicul meu m-a prins de mana si m-a tras inapoi pe perna.Apoi s-a urcat peste mine si si-a lasat balele [ scarbos ..stiu ] sa cada in gura mea pe care bunica mi-o tinea deschisa.[ahh]. Cadarele care erau urcate pe picioarele mele au inceput sa se miste si ele dandu-i bunicului meu un pumnal. L-a dus spre cer si l-a lasat jos. L-am auzit pe nepotelul meu plangand ceea ce l-a facut pe bunicul meu sa-si indrepte privirea spre el. Un alt mort a venit cu el in brate si l-a pus pe pieptul meu. Bunicul si-a indreptat pumnalul spre el si i l-a infipt in inima .. a inceput sa ii scoata inimoara si a aruncat trupul micut izbindu-l de perete. A inceput sa muste din ea lasand sa curga sangele in gura mea.Nu ma puteam misca. Eram obligata sa inghit tot sangele nepotelului meu ... si sa privesc cum bunicul meu musca in continuare.Am sarit ca si arsa din pat ..si m-am uitat speriat aprin toata camera.Prietenul meu se uita la mine ingrijorat ..si ma tinea de umeri. Atunci am realizat ca a fost un cosmar.Chiar si acum am acest cosmar.Stiu ca nu pare asa de scary cand este povetit in scris ..dar imaginile pe care le aveam nu pot fi descrise.Acest cosmar m-a innebunit..toata ziua sunt stresata si mi-i frica sa ma culc la noapte


Ma bucur sa vad ca prindeti curaj si  povestiti. Dupa cum mi-a spus DeDe cand mi-a bagat id in lista. Nu avea curajul sa povesteasca ..credea ca o vor face nebuna ..etc. Dar nu este nimic in nerecula cu o persoana care are cosmaruri in fiecare seara.


Cat despre acest cosmar ..din cate am inteles ..il ai de aproape 1 luna.
Poate treci printr-o perioada mai stresanta ,iar stresul este un stimul psihologic major ce poate influienta visele.Inaine sa te culci cu aprox o ora, incearca sa te relaxezi sa uiti de toate problemele.Ii poti cere prietenului tau sa-ti faca un masaj relaxant.Inainte de somn bea o cana de lapte cu miere sau un ceai de romanita daca faci asta atunci vei avea un vis mai calm sau nu mai visezi nimic.





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare