joi, 7 iulie 2011

Despre Mine

Buna sunt Maryana [ a.k.a Saya]
Am 17 Ani
Sunt din Galati
Am ochii albastrii si parul saten..
Imi place sa visez
Ador filmele Horror..dar si Dramele
Nu fumez
Ador sporturile extreme
Iubesc Adrenalina
Imi place sa gatesc
Ador Bezelele
Imi place sa mananc pepene verde, capsuni si ananas.
Iubesc mancarea chinezeasca.
Pizza preferata - Mexicana
Cea mai buna prietena sunt chiar eu :P
Iubesc Arta 
Imi place sa desenez.
Imi place sa dansez
Ador cartile Urban Fantasy ,Romance Paranormal.
Pun suflet in ceea ce fac
Sunt o fire iertatoare
Imi place sa dau sfaturi pentru prieteni dar nu si pentru mine.
Sunt o mare fana "Twilight"
Sunt Team Edward :D
Imi place sa dansez in ploaie
Sunt o fire romantica
Sunt o buna ascultatoare.
Stiu sa tin secrete.
Prietenii spun ca am venit de pe luna :))
Imi place sa ma distrez
Urasc Manelele
Iubesc Rock-ul
Trupele preferate sunt : Within Temptation, Evanescence,Metallica,Ac/Dc,Bon Jovi, Scorpions,Muse,Paramore,Linkin Park,Pink Floyd,Breaking Benjamin,Skillet,
Nu ma sperii usor
Imi place sa spun povesti de groaza
Imi plac Animeurile
Animeul Preferat : Inuyasha si Blood Plus
Cred in multe lucruri...poate ca prea multe.
Nu stau niciodata intr-un loc.
Nimeni nu ma cunoaste cu adevarat ..nici macar eu.
Cand eram mica visam [ sa nu radeti :)) ] sa devin spioana :))
Am o biblioteca numai cu carti cu vampiri , varcolaci ..si tot felul de fenomene paranormale :))
De cele mai multe ori sunt foarte optimista...
Nu imi place sa fiu copiata.
Dau mereu de necazuri :))
Imi place sa ma imbrac in diferite personaje.
Imi place sa desenez haine.
Desenele nu imi ies mereu..depinde de sentimentele pe care le am in acel moment.
Sunt o persoana vesela.
Imi place sa cant [desi nu am voce :)) ]
Imi place sa improvizez.
Imi place sa joc diferite roluri.
Prietenii spun ca as fi buna ca actrita in comedii :))
Imi place sa particip la baluri mascate
Sunt o fire mai rebela.
Urasc sa fiu mintita
Urasc falsii.
Urasc cocalarii si pitipoancele
Am camera plina de postere
Cele mai multe desene ale mele sunt puse pe perete la tara.
Imi place Street Dance ..Break Dance ..dar si baletul.
Imi place sa imi machiez prietenele  :))
Imi place sa pictez pe tricouri.
Ma inteleg bine cu toata lumea
Urasc sa fiu folosita
Urasc sa vad cum prietenii se distanteaza
Imi place sa ma plimb prn padure pe munte.
Imi place sa ma urc in copaci inalti.
Imi place PK-ul
Ador Halloween-ul.
Imi doresc sa vizitez : Japonia , L.A si Spania.
Imi place sa fac tatuaje
Imi place Gimnastica
Cik sunt elastica :))
Imi ajut prietenii
Imi place sa ma bat cu fratele :))
Am fost dezamagita mereu.
Nu imi place sa fac planuri
Imi place sa improvizez cand imi aleg hainele.
Imi plac lucrurile mai ciudate.
Am un hamster pe nume Stinky
Am un papagal pe nume Lu :))
Nu imi place sa imi atinga cineva lucrurile fara sa imi ceara voie.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare