miercuri, 16 martie 2011

Batrana vrajitoare


A fost odata ca niciodata, ca de n-ar fi nu s-ar povesti, o fetita. Ea era ascultatoare si nu iesea niciodata din cuvantul parintilor sai.
Intr-una din zile le-a spus parintilor ei:
-    Am auzit multe despre o vrajitoare batrana si-mi doresc foarte mult sa merg sa o vad! Oamenii spun ca are o casa mare si plina de lucruri minunate!
-    Vrajitoarea este o batrana vicleana, care savarseste o multime de fapte pagane, daca o sa te duci sa o vezi nu mai esti copilul nostru!, i-au raspuns parintii.]
Fetita nu a ascultat cuvintele parintilor si s-a dus sa o vada pe vrajitoare. Batrana a intampinat-o  intreband-o de ce este suparata.
Fetita i-a raspuns:
-    M-am speriat pentru ca am vazut un om negru in dreptul scarilor casei tale.
-    Era un miner, i-a raspuns batrana.
-    Apoi am vazut un om verde!
-    Era vanatorul, i-a replicat ea.
-    A urmat un om rosu, i-a zis fetita!
-    Acela era macelarul!
-    Dar cel mai mult m-a infricosat, a spus fetita, momentul in care am privit pe fereastra si am vazut o creatura cu o fata ciudata imbracata in hainele tale!
-    Asta insemna ca ai vazut adevarata fata a vrajitoarei! Pe tine te-am asteptat timp indelungat pentru a primi lumina de care aveam nevoie!
Si spunand acestea, vrajitoarea a preschimbat-o pe fetita intr-un copac si a bagat-o la foc! Dupa ce copacul s-a facut scrum, batrana s-a asezat langa vatra si s-a incalzit spunand:
- Ce bine ma simt! Focul nu a mai fost asa puternic de mult timp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare